Het verhaal van Astrid (-16 kilo)
Mijn afslankreis met PS. Food & lifestyle.
Ik denk voor iedereen herkenbaar. Al maanden weet je dat er iets gedaan moet worden aan je gewicht maar iedere keer pas je de datum aan wanneer je hiermee gaat beginnen. Je veters strikken gaat steeds moeilijker en die nieuwe broek die gaat ook alweer knellen.
Zo was dit ook voor mij. Tot 1 maand voor het begin van onze zomervakantie naar Lanzarote. Nu was toch echt de grens bereikt! Geen nieuwe excuses meer en ook geen uitstel meer want ja, na de vakantie komen er ook weer feestjes en later weer de feestdagen. Hoe gaan we het aanpakken? Ga ik het zelf doen? Maar hoe dan precies?
Gelukkig kwam precies op dat moment een actie van PS food & Lifestyle voorbij op Facebook. Deze reddingsboei greep ik met beide handen aan en enkele dagen later had ik al mijn intakegesprek. Met een volle startbox terug naar huis en starten maar!
Enthousiast begon ik aan het voorgeschreven programma en warempel, na een aantal dagen voelde ik me al stukken beter en met een volle reiskoffer met “het weekmenu” PS food & Lifestyle producten ben ik naar Lanzarote gevlogen en ook daar kon ik gewoon het programma volgen in combinatie met lokaal gekochte producten.
De maaltijden zijn heel gevarieerd, smaken gewoon goed en laten je verbranding op volle toeren werken. Mijn favoriete gerecht is de spaghetti Bolognese en mijn lekkerste product is de chips sweet paprika.
Daarbij ben ik bijna dagelijks gaan wandelen, de magische 10000 stappen per dag. Ruim na 7 maanden heb ik mijn doel behaald en ben ik 16 kilo kwijt.
Het wekelijkse coachmoment was echt een stok achter de deur want zonder Karolien was ik nooit zover gekomen.
Ik raad het PS food & lifestyle eenieder aan die wil gaan afvallen maar niet weet hoe dit aan te pakken. De persoonlijke begeleiding en de producten van PS food & lifestyle is de perfecte match. De producten van PS food & lifestyle bevatten minder koolhydraten en meer eiwitten. Het is mogelijk om o.a pasta, rijst, aardappelpuree enz. te eten en er is genoeg om te variëren.
Met 6 eetmomenten per dag zijn er geen hongermomenten meer en er is genoeg variatie aan de tussendoortjes.
Zet de knop om, ga ervoor en geniet daarbij van je wandeling of welke sport dan ook.
Je voelt je zoveel meer energieker. In de app kan je alles terugvinden.
Heldere weekmenu’s, fasekaart, handige boodschappenlijsten om je producten eenvoudig te bestellen.
Ook onderweg kan je snel in de app kijken wat je wel en niet mag.
Dus ik kan zeggen: geef het een kans!
Astrid Knöps
π―ππ πππππππ πππ πΎππππ (-30 kilo)
Op social media zag ik bij Karolien dat ze gestart was als food & lifestyle coach. Begin januari ('25) trok ik de stoute schoenen aan en stelde de vraag of ik over 9 weken kon starten omdat ik dan terug kwam van 3 weken vakantie. Het antwoord was: dat kan, maar ik noem dit uitstelgedrag. Als je nu begint, ga je misschien wel met 7 kilo minder weg, kom je er in de vakantie 2 aan en heb je er uiteindelijk 5 gewonnen. Maar het kan ook dat je niets aankomt omdat je mindset al zo veranderd is dat je de goede keuzes kan maken.
Ik ging uiteindelijk met 9,2 kilo minder op vakantie en viel tijdens de vakantie ook nog eens 2,5 kilo af. Ik nam mijn PS muesli en tussendoortjes allemaal mee en maakte verder goede keuzes.
Ik had hiervoor alle diëten al gevolgd, een maagverkleining zag ik echt niet zitten en besloot het met PS food & lifestyle nog een kans te geven.
Ik vond het de eerste 3 weken best heftig omdat ik me niet helemaal goed voelde. Maar toch doorgezet. Daarna ging het goed. Wel merkte ik al snel dat het beter was voor mijn darmen.
Het wekelijkse wegen was een goede stok achter de deur en als je ook wekelijks resultaat hebt, blijf je gemotiveerd. En omdat ik goed in het programma zat, werd het altijd een gezellig half uurtje (of 3 kwartier) met een bakje koffie en vergaten we weleens om over PS te praten. π
Ik bleef doorzetten, ook al wist ik dat mijn doel hoog was. In eerste instantie ging ik voor 20 kilo, maar omdat het zo goed bleef gaan stelde ik dat steeds bij. Uiteindelijk ben ik in 1 jaar tijd 30 kilo afgevallen!
Het eten vind ik superlekker en er zijn gerechten die wekelijks op tafel komen, omdat zowel mijn man als ik het heerlijk vinden (de chili limoen kip met snijbonen bijvoorbeeld).
Ook van PDS heb ik nauwelijks nog last.
Ik ben zeker gedreven om deze nieuwe lifestyle, voeding in combinatie met cardio en krachttraining vol te houden!
Als kers op de taart kreeg ik van Karolien een mini fotoshoot met visagie en heb ik daar een prachtige foto van m’n nieuwe ik van.
Een mooie afsluiting van het traject.
Ik ben best nuchter en als ik moet zeggen hoe ik het beleefd heb is het dit:
“Ik volgde gewoon het programma. Klaar. Niet meer niet minder.”
Het verhaal van Andrea (-10 kilo)
Langzaam, bijna ongemerkt, waren er 10 kilo bijgekomen. Niet zichtbaar voor de buitenwereld – want ze zag er altijd verzorgd en stralend uit – maar vanbinnen voelde het anders.
Haar energie was verdwenen. De overgang speelde mee. En haar voedingspatroon was veranderd in iets wat ze niet meer herkende. Van genieten naar snaaien. Niet één stroopwafel… maar tien.
Ze miste zichzelf. Haar slanke, energieke ‘ik’ van vroeger.
En ze voelde: het is tijd. NU.
Ze nam contact op. Kwam langs. En koos voor het Power Plan.
Vier weken lang volgde ze het programma heel bewust en gedisciplineerd. Ze begon weer met wandelen. En al binnen 10 dagen waren de eerste 4 kilo weg. Daarna volgde er elke week weer resultaat: 1/2 kilo, soms zelfs 2.
Maar belangrijker nog: Weer helemaal gezond Haar energie kwam terug.
Ze voelde zich weer zichzelf.
Na 8 weken was ze haar 10 kilo kwijt en op haar streefgewicht. Haar voedingspatroon is volledig omgedraaid – geen strijd meer, maar rust en controle. En de kers op de taart? Ze werd prachtig opgemaakt en kreeg een fotoshoot bij My Objective. Daar stond ze. Stralend. Zelfverzekerd. Trots .
En ik? Ik stond ernaast. Als trotse coach. Dankbaar dat ik een stukje met haar mee mocht lopen op deze reis.
Niet alleen 10 kilo lichter. Maar vooral: weer in haar kracht.
(Tekst: Karolien)
Het verhaal van Corina (-10 kilo)
Na twee stressvolle jaren ( sluiten winkel en opbouwen van een nieuwe inkomstenbron) bleek dat ik daarna geen enkele winterjas meer paste, en alle kleding te klein was. De knop moest en ging om. Suikerverslaafd en in een ongezond eetpatroon kon ik binnen een week bij Karolien terecht. Ik ging na de intake naar huis met de eerste weekbox. Ik stelde mijn alarm op de telefoon in op mijn nieuwe eetmomenten. Dat was heel lang nog mijn houvast in 't dagelijkse ritme. De eerste week viel een beetje tegen in de keuze van ingrediënten maar dat was de tweede week al heel veel beter. Door omstandigheden ging ik , met wat gewicht minder, naar huis met een maandbox. We zouden die maand continue onderweg zijn en moest het een beetje op eigen houtje doen. De enige manier was dus alles strikt volgen. Op gezette tijden eten en niet smokkelen omdat ik geen controle bij Karolien had. Gelukkig hadden we regelmatig contact en kon ik bijna dag en nacht mijn vragen stellen. Na die maand terug ging ik weer wegen en het resultaat mocht er zijn. Eigenlijk heb ik dit strikte ritme vastgehouden tot fase 2c. Daarna mocht ik wat smokkelen van mezelf. Met alle gerechten uit de app de variatie in snacks en mijn vaste ritme werkte dit prima. Nu in mijn derde fase. Op eigen houtje aan de slag met af en toe nog de check bij Karolien. Mijn PS tussendoortjes beschouw ik nu als de oude snoepmomenten. Ik hou mijn gewicht goed in de gaten en hou balansdagen met recepten uit fase 1 als ik wat omhoog ga in gewicht. Ik gebruik nog wekelijks mijn eerste boekje als check en weeg nog bijna dagelijks de ingrediënten. Manlief heeft lekker meegegeten al die tijd maar wel met gewone koolhydraten ernaast en grotere porties. We zijn gaan sporten en zijn beide zoooo blij dat Karolien en PS food en lifestyle op ons pad gekomen is . Lekker en gezond eten en door de weegmomenten aan te houden de stok achter de deur.
Op naar onze “vrije levensfase” in een lekker gezond lijf
Het verhaal van Jorina (-14 kilo)
Al een tijdje liep ik in mijn hoofd dat ik wat met mijn gewicht moest doen. Mijn energie nam af en het eetpatroon kon ook wel beter. Gelukkig kwam daar in november 2024 coach Karolien, waar ik nog steeds enorm dankbaar voor ben!
Al na 1 week was ik 2,5 kilo kwijt, wat was ik daar al blij mee!
Karolien heeft mij zo goed geholpen en ondersteund in alles, ook op momenten dat mijn gewicht toch weer even omhoog ging.
Door het PS Lifestyle programma ben ik mij veel energieker en beter in mijn vel gaan voelen. Ik kan weer trots zijn op mezelf.
Dankbaar en heel fijn dat ik met dit programma heb meegedaan, met een geweldige lieve coach aan mijn zijde! β€οΈ
Het verhaal van Monique (-23 kilo)
Toen ik hoorde van Karolien over PS food & lifestyle maakte mij dat erg nieuwsgierig naar de producten hiervan. Zo heb ik eerst het 3 daags proefpakket geprobeerd. En was hier erg enthousiast over. Ik zag hier gelijk al resultaat van op de weegschaal, dus besloten om hier mee te gaan starten.
Begonnen met bijna 98 kg (lengte: 160 cm) en op de randje van diabetes patiënt Het ging mij echt gemakkelijk af en ik voelde mij er echt super bij. Zo vlogen de kilo’s eraf.
Afgelopen zomer ('25) zat ik rond de 75 kg. En dat is wat ik graag wilde. 4 maten kleiner van kleding! Wauw! Zo trots op mijzelf! Daarom ook besloten om na de zomervakantie voor nog eens 5 kg te gaan. Maar deze gaan wat langzamer dan ik
voor ogen had. Niet zo’n leuke periode gehad in en na de zomervakantie. Dus die laatste 5 gaan iets langzamer dan ik gepland had. Maar we geven niet op en we gaan er dan nu vol voor om die extra 5 kg er ook nog eens af te krijgen.
Ook zijn mijn bloedwaardes al maanden keurig binnen de waardes! Dus eigenlijk weer gezond verklaard! Hoe mooi is dat! Je eigen super voelen en ook nog eens gezond zijn!! Dus lekker in je vel met PS!
Mijn favoriete producten zijn: chocolade chunk repen, chocolade dessert,heerlijke tortilla chips en zoveel heerlijke recepten op de site!
Ik zou het iedereen aanraden! Je voelt je zo energierijk en echt lekker in je vel met deze levensstijl!!